Väntar..

på att Glenn ska komma hem. Åh så glad Milton ska bli imorgon när han vaknar och ser att pappa är hemma. Det är lycka!

Idag har jag och barnen varit på öppna förskolan. Sen åt vi lunch med Rebecka och Ludde, väldigt trevligt. Molly fick förresten en present av dem idag. En helt underbar klänning med tillhörande byxor, rosa med Mumin på. Vi har ännu inte hunnit prova kläderna men de ser ut att passa perfekt!

Jag har bakat Leilas cheesecake igen... den är helt livsfarligt god.. om man som jag inte har någon som helst självkontroll när det gäller godsaker vill säga..

Nu är det Heroes på tv. Glenn kallar mig ibland för "Hiro" efter han i serien. Det om något borde hålla mig borta från den jäkla cheesecaken!



Hiro...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0