Jävla trotsålder!

Ja för det är vad Milton har hamnat i nu..

Skänkes:

Söt 2-årig pojke med byror i byxorna och ett hiskeligt humör. Han är oerhört snäll korta stunder ett par ggr om dagen och när han sover vilket iofs inte inträffar så ofta. Han äter inte gärna den mat som serveras utan det ska helst vara glass och/eller bulle. Korv kan gå bra. Medföljer gör även massor av kläder, men det är inte säkert att du lyckas ta på honom dem. Jag kan även skicka med hans leksaker om så önskas men han leker inte med dem.
Du bör vara oerhört tålmodig och fysiskt stark då det kan krävas att du bär honom samtidigt som du tvättar, städar, lagar mat osv. Jag står inte för diverse sjukvårdskostnader i samband med bitmärken osv ej heller för inkomstbortfall vid ev utbränning.
Kan tänka mig att byta mot söt kattunge.





;-)

Kommentarer
Postat av: Coochi

Haha! Jag ska in till Tingsryd i morron, vi kan ju mötas upp och göra bytet! Ska vi säga öppet köp i 10 dagar?? ;)

2009-09-02 @ 14:25:19
URL: http://coochisblogg.blogspot.com
Postat av: Majéla

Nepp, inget öppet köp ;-)

2009-09-02 @ 15:46:36
Postat av: Coochi

ja då får jag chansa då! :D

2009-09-02 @ 21:18:29
URL: http://coochisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0