Imorgon...

ska jag köra till älsklingen. Han är i Vårgårda och jobbar så jag ska hälsa på honom och så ska vi gå ut och äta och ha det trevligt. Barnen ska vara med mormor och moster och det kommer gå jättebra för barnen tycker så mycket om dem men för min del känns det ändå lite.. nervöst kanske inte är rätt ord men ja jag vet inte, det är så ovant att åka ifrån barnen. Usch man har varit mammaledig så länge så jag tror att det blir jag som behöver "inskolas" när jag ska börja jobba. Barnen får vara med mig på jobbet i början och sen får de lämna mig där själv någon timme bara i början och så för vi öka den tiden försiktigt.. Ja då KANSKE det går bra.
Saken är den med småbarn att man är nästa ett med dem, dygnet runt är man med sina barn tätt intill eller i rummet jämte. Det känns oerhört konstigt och avlägset att det kommer att ändras om bara ett halvår lite drygt.. nä nu får jag tänka på något annat innan jag får en panikångest attack!

Kissen ja.. jag ska visa en bild där han var en månad gammal vår lilla skrynkla.. Jag längtar tills han flyttar hem till oss..



God natt...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men vilken söt kisse :)

2009-09-21 @ 23:07:17
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0