I fredags...

ringde jag till en uppfödare för att prata med henne om två av hennes kattungar.... ja de är så attans söta så att jag går av på mitten tror jag! Ja, eftersom vi då inte riktigt hade bestämt oss för vilken vi ville ha så skulle hon skicka fler bilder. De kommer förhoppningsvis idag men vi har nog ändå bestämt oss nu efter att ha sovit på saken så jag funderar på att ringa henne idag igen och fråga om vi får tinga den kissen som vi bestämt oss för... Oh guuud så spännande!

Milton har en ny favoritbok. Vi var på leksaksaffären igår och han fick välja en bok. Det blev Alfons och hemlige Mållgan. Den är nu ett dygn senare nästan uppsliten... men roligt att han tycker så mycket om sina böcker! Molly fick en mjuk bok som prasslar men den var väl rolig i typ 5 minuter... Två extremister...

Igår hade vi syster Josefin på besök. Sen kom även Glenns mormor och morfar så det trevligt. När Josefin skulle åka fick hon först en kram av Milton sen ropade han: "Köö siktigt (kör försiktigt) samma (detsamma) puss puss!" Sen slängde han iväg en slängkyss haha! Sötunge!

Nu kommer Milton med boken igen... puh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0