God kväll...

Nöjd och belåten med filmen är jag, den var kanske snäppet bättre än ettan tycker jag nog. Glenn å andra sidan tyckte att den var snäppet sämre än ettan.. smaken är som baken..

Vi hann även med Tassar & Morrhår så nu är nästan alla kattköpen avklarade, det fattas en bädd men eftersom vi tvistar lite om hurvida katten ska få sova i våra sängar eller inte så hänger den lite löst. Behöver jag säga vem som är emot? Nä trodde inte det.. Själv fattar jag inte problemet. Den har ju inget hår katten så hår i sängen blir ju inget problem, den drar heller inte in ohyra eftersom det är en innekatt och privatlivet är ju med två barn i sängen radan lika med noll så en naken liten skinnpåse till under täcket skulle väl inte skada kan man tycka... Jaja jag vet nog vem som får sin vilja igenom till slut *skrattar elakt*.

Jag måste bara berätta också vilken fantastiskt snäll mamma jag har. Jo hon hade ju varit på Ullared nyligen och nu när vi hade lagt barnen ikväll och jag kom ut i köket så ser jag påsen som mamma hade med sig hit idag när hon kom för att passa barnen. Det är en påse typ IKEA-size och jag visste ju att hon hade handlat lite till barnen från Ullared men denna påse var alltså fullproppad med kläder och annat. Molly hade fått flera strumpbyxor, en pyjamas, vantar, strumpor och en jättefin vinterjacka. Milton hade också fått strumpor, vantar, pyjamas, pussel, en Alfonsfilm, tandborste. Där var också tvättlappar i massor, strumpor till mig, babyolja mm. Jag blev jätteglad för alltihop. Verkligen behövliga saker!

God natt gott folk..




Ett sånthär klösträd blev det...




Kommentarer
Postat av: Katrin

Visst blir man glad när ens föräldrar tänker på en!



Ha ha ha ha. Du kanske läste att min snälla pappa fixade snigelfritt till oss, snällt va=) Ja lite ironisk är jag nog men tanken va god och det funkade ju!



Kläder till barnen får man aldrig nog av. Dom är så skitiga av sig och alla fläckar får man minsann inte bort. Så de e perfekt när man får nytt då kan man slänga det fläckiga med gott samvete=)



Vi ses

2009-09-30 @ 13:19:06
URL: http://mollieleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0