Bio ikväll..

wehoo! Flickan som lekte med elden får det nog bli. Barnens mormor ska vara barnvakt. Vi ska försöka springa in på Tassar & Morrhår också för att köpa ett klösträd till kissen. Nu är det bara 3-4 veckor kvar tills vi får hämta honom, så spännande!

Idag har vi varit på Öppna förskolan och Milton var som en liten orkanvind där. Kanske för att vi var sjuka sist och inte kunde gå dit? Ja roligt hade han iaf!

Igår var Milton och jag ute och plockade upp all fallfrukt under träden eller jag plockade och Milton kastade sig i dem så att jag har fått tvätta hans jacka, Fräscht med rutten frukt på kläderna... nä inte så värst. Ja det blev iaf e hel såndär liten tvättkorg med plommon och äpplen och det är väl den tredje som plockas på ett par veckor. Jag fattar inte hur det kan komma så mycket frukt på bara två träd, men de är jättegoda både äpplena och plommonen.

Nu tittar Milton på barnen i bullerbyn, han har snöat in totalt på det nu..

Ha en bra dag!

Idag visar jag en bild på barnen med moster Josefin.

Kommentarer
Postat av: malin

Vilket fint kort! Kram!

2009-09-29 @ 19:41:24
Postat av: Majéla

Malin: Ja det är en härlig bild! Kram

2009-09-29 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0