Kaos inatt..

när man var typ tröttast i världshistorien och skulle gå och lägga sig tidigt för en gångs skull ja då bestämde Molly sig för att hon minsann inte skulle sova alls. Vid 21:30 var jag på väg i säng och när jag borstade tänderna så hör jag hur Molly började böka runt i sin säng... jag stannade upp i hopp om att hon skulle somna om om det bara var riktigt tyst, tyvärr var inte lilla Dante (katten) med på noterna utan jamade högt utanför sovrumsdörren och vips så var Mollsan klarvaken.. och ledsen.. Det blev ett fasligt vaggande och spring med flaskor, speldosor och snuttefiltar innan hon somnade om ca 4(!) timmar senare.. Vid detta laget var jag en knäckt mamma men konstigt nog så var jag hyfsat pigg idag när vi skulle upp och iväg till öppna förskolan iaf. Jag ska göra ett nytt försök med tidig läggning ikväll, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0