I helgen...

var Glempa hemma... vi spelade Gears of War till Xbox360 och bara mös.. Han åkte i morse igen, nu saknar jag honom. Jag klarade hela helgen utan godis men åt tyvärr en hamburgare och smörgåstårta på kalas. Vågen visade iaf på minus så jag får vara nöjd.

Jag har borskämda barn... det är dock inte jag som skämmer bort dom utan det är tjocka släkten och på sistonde har de massor av fått fina kläder utav sina mostrar Malin och Josefin.

Body och byxa från Katvig

Dress från Molo

Body från Molo

Dress från Molo


Kommentarer
Postat av: Katja

Fina foto, härliga färger på kläderna :)

2009-03-09 @ 16:26:48
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Tackar!

2009-03-09 @ 16:38:17
Postat av: Coochi

Guud va söta dom är!! Jag blir ju helt tokig!! Nu när du har 2 borde du faktiskt dela med dig.... ;)

2009-03-15 @ 15:50:56
URL: http://coochi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0