Virkar..

ja eller jag försöker iallafall men det är svårt. Jag har dragit upp maskorna femtioelva gånger nu tror jag för det blir liksom buckligt och dant. Sen vet jag inte vad ökning betyder men jag testar med att virka två fasta i en maskbåge.. det verkar funka.

Dopsamtalet gick bra, vi valde att ha psalmerna Måne och sol, Tryggare kan ingen vara och När du ser en droppe glittra. Det blir nog bra. Prästen och Milton pratade länge och väl, han brukar vara blyg men prällen gillade han. "mmm, ja, peeciis" svarade Milton varje gång prästen sa något, hah full i skratt vart jag!

Nähe den lilla virkade cirkeln ligger och tittar på mig, jag får fortsätta...

Kommentarer
Postat av: Katrin

Du är det finaste jag vet, hade vi på nått av barnen dop! Den passar perfekt tycker jag.



Hur har ni det i sommaren?? Hoppas vi ses på sjungis till hösten!

Katrin

2009-06-24 @ 23:08:28
URL: http://mollieleia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0