Skrivkramp..

har jag haft, inget är intressant, inget är roligt.. ja alltså som jag skriver då. Jag börjar på en mening och sen raderar jag... vem fan vill läsa om det där då tänker jag. I livet är allt bra. Milton bara pratar och pratar och så bygger han lego, det är tydligen det roligaste som finns nu, ja om man är inomhus iaf.
Molly hon växer och växer, snart är det dop, skönt att få det avklarat. Jag vet att folk blir rsande när man säger att man gör det för traditionen men det gör vi, vi är inte religösa men ser det som en fin traditionell ceremoni. Jag undrar dock vart prästen har blivit av, han skulle höra av sig för att ha dopsamtal men har inte ringt ännu och dopet är bara två veckor bort, han kan väl inte ha glömt? Näää... präster har nog stenkoll på det mesta... eller?

Jag har beställt en bok om amigurumi.. tror jag det heter.. det betyder virkat djur eller något liknande på japanska. Jättesöta små figurer kan man virka och boken talar om hur. Undrar hur man ska hinna med en sådan hobby bara men försöka går ju.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallå syster! Det är jätte kul att virka! Har fått dille på dessa små figurer... Är inne på min andra och den verkar bli fin.. eller iallafall snaaart klar:-) Du skall få se dem nästa gång vi ses. Lycka till! Krrraaamm Jossan

2009-06-17 @ 06:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0