Blommor..

har jag handlat idag. Mamma och syster var här och passade barnen medans jag var på shopping tur. Det behövdes nya blommor både i köket och ute i blomlådorna. Det blev jättetjusigt. Nu återstår att se om blommorna i köket får stå kvar. Innan har vi haft hängande amplar så att inte Milton skulle välta ner dem men nu testar jag med krukor på fönserbrädan, jag har en liten silvertejpsanordning under krukorna så att de inte ska vara så enkla att riva ner, vi får se hur det går med det.

Tänka sig att det fina vädret skulle komma tillbaka *peppar peppar* hoppas att det håller i sig över midsommar. Vi tänkte ta en tur till Ölands djurpark. Milton älskar ju djur så det blir nog poppis.'

Igår blev jag lite irriterad, Milton satt i fönstret här hemma och tittade ut då det kommer en pojke cyklandes. Pojken var kanske 7-8 år. Milton vinkade och ropade "hej!" och pojken svarar med att räcka ut tungan, han såg inte att jag stod bakom och såg detta så jag klev fram till fönstret och ropade "hördu! kom hit här". Jag skulle fråga honom om han inte var lite för gammal för att bete sig som en snorunge, men i samma ögonblick som han fick syn på mig fick han en väldig fart på den där cykeln. Ouppfostrade, elaka ungar har jag inte mycket för, inget att bry sig om egentligen men lite roligt var det att se hur bråttom han fick härifrån. Jag undrar hur man som mamma skulle reagera om någon var verkligt elak mot ens älskade barn... hoppas att vi slipper få reda på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0