Småfiskar...

har vi gott om i akvariumet här hemma, sen har vi tre lite större slöjstjärtar, de är finast. Jag och sambon ångrar lite nu att vi tog så många små fiskar, vi vill ha stora istället men det är inflyttningsstopp för det är helt fullt nu. Då föreslog sambon att vi skulle spola ner fyra små fiskar så att vi kunde köpa två stora istället... va!? det är väl typiskt karlar! Helt iskalla.. bara spola och glömma liksom, man upphör fanimej aldrig att förvånas.

För övrigt så gick det bra hos barnmorskan idag, järnvärdet var lågt men det är det ju alltid. Hjärtat lät fint och bebisen hade vuxit en cm till. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av LA Ink med min idol Kat von D. God natt!

PS. Läste ni om 72-åringen på aftonbladet som kunde göra typ 55 armhävningar? Inte fan var hon 72 iaf? Men i vilket fall så får man nog ta och lyfta på hatten för henne, själv är jag 22 år och klarar 3 armhävningar på sin höjd! DS.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0