Nu släpar sig dagarna fram..

och det är så drygt att vänta på att bebis ska behaga titta ut. Jag känner ingenting förutom lite sammandragningar då och då så det dröjer nog ännu, kanske blir det en februari-bebis... Idag har varit en extra dryg dag som jag har gjort allt för att skynda på. Milton och jag var ute på långpromenad vilket resulterade i att jag fick kramp i vaden... det tyckte Milton var roligt som sjutton.

Någon mer som såg tv-programmet igår om body modifications? alltså folk som typ stoppar in platsbitar under huden för roliga mönster eller hänger upp sig i träd med tjocka krokar genom huden.. jag är vanligtvis inte så känslig men det här var fanimej lite extremt även för mig.. jag klöktes och fick titta bort om vartannat och ändå satt jag kvar och tittade.. visst är det något faschinerande med folk som inte är riktigt kloka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0