Milton är sjuk...

40 graders feber för en timme sedan. Han sover nu. Min stackars lilla trasdocka, han har suttit i mitt knä hela dagen och tittat på mig med glansiga feberögon, åh om jag kunde ta hans feber till mig istället. På sjukvårdsrådgivningen säger dom avvakta och ge vätska, har han hög feber i mer än fyra dagar så kan ni åka in med honom. Fyra dagar!? Jag åker med honom om han inte är bättre imorgon och Glenn sa att jag åker in så fort febern stiger över 40 grader, han är en hönspappa, det är skönt, annars blir man som en ensamstående hönsmamma, fast det kan bli för mycket av det hönsiga också, det måste finnas en balans... jag står för balansen, utåt iallafall.

Kommentarer
Postat av: eva

hej hoppas lillkillen är bättre i dag.Det brukar gå över ganska fort, han har ju fått vara frisk hitintills.kramar

2009-01-22 @ 14:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0