Idag..

är min lilla plutt 14 månader! Guuud så stor! jag fattar inte vart tiden tar vägen... Han är så duktig och ska härma allt man säger nu, det gäller att passa sig, han tycker ju så mycket om musik och diggar alltid med så häromdagen när vi åkte i bilen vred jag upp volymen till Lars winnerbäcks "Alla vägar har sitt pris" och när han sjöng om "djääävulen" så skrek Milton "Djäääva"... jag skyndade mig att byta låt, pinsamt att gå omkring med en ettåring som svär liksom.
Han sover nu den lille, jag tänkte utbilda honom lite historiskt och titta på antikrundan på tv men det var tydligen inte så spännande för han somnade rakt av i soffan heh.

Jaha ja.. lite tråkigt ska jag villigt erkänna att jag har... väntar på att sambon ska komma hem med godiset som jag skickat ut honom efter... oh oh jag hör en bil! Trevlig kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0