18 dagar kvar...

till beräknad förlossning. Nu börjar det bli drygt *trummar med fingrarna* jag vill veta vem som är i magen. En Molly eller en Dante, det är frågan. Undra om vi skaffar fler barn sen...? Kanske är detta min sista graviditet, sista förlossning... vemodigt. Vill ju ha många barn, men hur ska man hinna med de man redan har? Jag beundrar de som gör det för själv har jag än så länge bara ett barn och jag har ibland svårt att pressa in en dusch i schemat. Nu är ju Glenn hemma så då är det såklart mycket lättare men när han jobbar da, och jag har två små...? jaja jag hinner väl när de sover. Men om de aldrig sover samtidigt? Nä fyfan jag blev nästan utbränd nu av att bara tänka på det... fast enligt den nya regeringen finns det ju inget som heter utbränd längre, det var bara ett påhitt. Vad blir man då!? usch vilken jävla soppa, jag går och lägger mig...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ojoj... vad spännande ;-) Kommer ihåg väntan!!!

2009-01-12 @ 22:25:35
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0