Oj oj..

vad längesen jag skrev men det känns som att vi har börjat landa här hemma nu, allt går bra. Molly är en lugn och belåten tjej och än så länge har jag inte kännt av den så kallade "tvåbarns-chocken". Visst är det lätt stressande när de sriker ikapp här hemma eller när de väcker varandra om vartannat på natten men det händer ganska sällan och för det mesta sover vi riktigt bra. Jag vet att det kommer att ändras tusen gånger så jag njuter så länge det varar.

På måndag åker älsklingen iväg och då blir det såklart lite tuffare. Vi har ju haft det bra som har kunnat vara hemma tillsammans länge men nu börjar arbets-säsongen igen och det känns såklart lite tråkigt, det brukar inte vara så mycket tid tillsammans under dessa månader. Tur att jag har barnen och fullt upp här hemma för tiden springer onekligen iväg.

Idag har jag, Glenn och Mollsan varit i stan och handlat, Milton var med mormor och åkte pulka och han hade nog haft en toppendag för han somnade som en stock ikväll. Han pratade en lång stund om "vovvarna" innan förstås, mormor och morfar har ju två stycken och det är ju jätte spännande och lite läskigt när de kommer för nära.


Familjen samlad


Mollsan


Lilla hjälpredan


Mollsan med farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0