Lasange..

är gott men onyttigt med all denna ostsås, för att inte tala om osten på toppen.. hua... ja jag bantar och tänker på mat i stort sett hela tiden. Ikväll har jag iaf fått äta för mamma, pappa, Dessie, Josefin och Calle har varit här och ätit middag.. lasange då alltså. Glass med hallon till efterrätt... ja så imorrn blir det till att leva på svältgränsen. Nää sådär hårdbantar jag ju inte men tja.. nästan... Det är värst de första dagarna *intalar mig själv och väntar med stor iver på att det ska sluta vara jobbigt*. I vanliga fall äter jag då en hel del godis, vilket om man bortser från glassen ikväll jag har slutat helt med nu. Äter inte helt vitt bröd som för övrigt är så jäkla gott och så dricker jag en massa vatten och käkar morötter när jag blir sugen på något.. ja ni vet... än så länge går det hyfsat bra då vågen visar på -4 kg på tre veckor, men så går det alltid snabbt i början... fy fanken vad jag känner att jag bara babblar nu för att jag inte har något konkret att skriva. Jag går och lägger mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0