Nya skor..

köpte vi till Milton igår och sen dess har det varit i stort sett omöjligt att få honom till att ta av sig dem. Jag och Glenn fick med tight samarbete lura och avleda igår för att få honom att sova utan skorna... men det är ju kul att han gillar dem! Det hade varit värre om han vägrade ta på sig dem såklart!
Ja vi var då på stan igår för lite shopping och så åt vi på Glenns favoritresturang Lanterna och det var gott tyckte vi allihop och mysigt att vara tillsammans igen hela familjen. Underbart är kort heter det ju dock och som det ser ut nu så åker Glenn imorgon igen på långjobb... lite ledsamt när vi precis har fått hem honom och speciellt för Glenn som får vara borta från barnen så mycket. Jaja det är tur att vi har arbete iaf får man tänka om man ska försöka vara lite jävla positiv i eländet!

Igår hade jag och Glenn kräftskiva här hemma bara han och jag när barnen hade somnat. Saaao gott! Svenska kräftor som man köper i en spann på 1 kg. Precis som egenfiskade men svaindyra! En spann per säsong kan man unna sig iaf så får man väl äta turkkräftorna sen...

Jag har i helgen bombarderat Glenn med bilder på olika sphynxbebisar som jag har spanat in och han har fullt sjå med att hålla isär dem, vilken uppfödare de tillhör och de olika priserna men vi har lyckats sålla och få fram några favoriter så nu hoppas jag på att jag snart ska få klartecken till att boka min egna lilla skrynkla.

Ha en bra dag!


Gott med pizza tycker Milton



De älskade skorna

Mmmm.....

Kommentarer
Postat av: Coochi

Uuh vilka fina skor! Och gott med kräftor! Vi åt i fredags, då åt jag havskräftor för första gången, dom var med skitgoda!



Du undrade om jag scrapbookade, men det gör jag faktiskt inte.. jag är så dålig på sånt tycker jag! Men som du sa så e ju i princip allt pyssel roligt! Det är roligt att ha grejjer hemma när lusten faller på! :)

2009-08-31 @ 20:20:28
URL: http://coochisblogg.blogspot.com
Postat av: Majéla

Ja precis, ibland blir man ju bara så himla sugen på att pyssla och då är det kul om man bara kan plocka fram pyssel-lådan liksom.

2009-09-01 @ 14:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0