Nu ska vi baka...

Det blir småkakor från Leila Lindholms A piece of cake. Milton tycker om att baka och helst vill han knåda och smaka degen. Häromdagen var mormor här och gjorde play-doh lera, den kunde Milton kåda hur mycket han ville så det var såklart roligt.

Jag städade förresten duschen förut idag, haha, ja jävlar. Där stod jag på huk i duschen med stora gula gummihandskar och en flaska Cillit bang. Milton satt utanför dushkabinen på sin Bobby car och kikade och rätt var det var klev han av bilen och gick iväg. Jag var färdig och ställde mig upp, backade ut ur duschen samtidigt som jag beundrade hur skinande ren den var och snubblar baklänges över Bobby caren som Milton så fint parkerat utanför. Jag sätter mig alltså på Bobby caren och sitter där i några sekunder med mina gummihanskar och rengöringsmedel innan jag förstått var som hänt. Jag reser mig upp men fastnar med mina crocs-tofflor under kanten på bilen så bilen följer med foten upp och jag ramlar igen! Denna gången sätter jag mig i Mollys badbalja så där sitter jag med mina gumihandskar, mitt rengöringsmedel och en Bobby car mellan fötterna. Då började jag faktiskt gapskatta åt mig själv och Milton också som hade kommit tillbaka och stod med stora ögon i dörröppningen.

Milton knådar

hatt

klubbhanden

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah dig skulle man vilja vara med när du städar=) hahaha milton måste ha trott att du va helt galen=) kram

2009-08-28 @ 22:12:16
Postat av: Majéla

Ja han såg minst sagt förvånad ut kan man säga! :-)

2009-08-28 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0