Idag har jag skickat ett mail...

och jag väntar ivrigt på svar. Det var ett mail ang en sphynxkatt. En vuxen hona som är till salu hos en uppfödare och hon var så fin den lilla pärlan. Hon hade fina utstälningresultat också. Precis en sån jag vill ha.. så ja jag väntar och väntar... Har kollat mailen femtioelva gånger redan. Jag kan tyvärr inte lägga ut någon bild på katten eftersom man inte får låna bilder hur som helst men kanske, kanske får jag ta egna bilder på henne snart om allt går vägen.

Idag har vi storstädning här hemma. Jag har dammat och Milton har damsugit med sin lilla damsugare. Molly har mest sinkat oss idag men nu har hon precis fått gröt och ny blöja, sen har vi busat en stund så nu kanske vi får fortsätta vår städning.

Milton tar sig en välförtjänt paus i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0