Hohoho..

Vad längesen man skrev.. skrivtorka.. kanske man kan säga.

Löven har börjat falla och temperaturen har sjunkt.. Hujedamig att sommaren skulle gå så fort eller "jissus amala" som Milton brukar säga. Han pratar mycket nu och igår sa han helt plötsligt "lägga Molly i sängen". Gissa om jag tappade hakan när han gick från 2-ordsmeningar till en 4-ordsmening bara sådär, men sen värgrade han såklart säga om det.

Molly fick sina två första tänder i torsdags så i fredags var vi och köpte henne en alldeles egen liten rosa tandborste. Det är något speciellt med första tanden. Man blir som förälder lite löjligt glad när den dyker upp nästan som att man hade trott att de skulle gå runt med bara tanköttet när de var 25.

Glenn sa något roligt här om natten, antagligen inte i fullt vaket tillstånd för det var en smula märkligt alltihop. Helt plötsligt rycker han till i sängen och säger med sin mest upprörda ton: "Vad fan är det som låter!"
Jag blir med ens på helspänn och börjar lyssna med största koncentartion... Tilslut svarar jag: "jag hör ingenting".
Då säger han med sin mest irriterade ton: " Nä för det är ju din näsa som visslar din hidiot!"
Sen var han helt okantaktbar igen...

Va fan drömmer du om liksom!? Och vem fan säger Idiot med H i början!? Shut up ditt Hucko säger jag då!

Lite nya pics på familjen:

Sötepärlan

Molly, Milton och nyaste lilla kusinen Viggo

Lilla trädgårdsmästaren

Nu ska jag krypa ner hos de små klimparna... God natt


Kommentarer
Postat av: jennifer

välkommen tillbaka=) haha

2009-08-23 @ 10:16:24
URL: http://absolutewhites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0