My best friend kexchokladen!

Ja det är ju så gott med kexchoklad! Det är min favorit alltså! sen är den faktiskt mycket nyttigare än tex en snickers... eller den är inte fullt lika onyttig iaf.

Jaha då var det snart valborg då.. undra om det blir några majbål eller om det är fortsatt eldningsförbud, ja mig kvittar det för jag fattar inte poängen med det, tycker bara det bränns obehagligt i ansiktet när man står och tittar. Barnen kanske hade tyckt det var trevligt dock. Jag och Glenn har iaf köpt en flaska skumpa som vi kanske tar och öppnar! Hade det inte varit för att jag plötsligt har utvecklat en allergi för räkor så hade vi kanske ätit det också.
Ja jag blir då bara mer och mer allergisk, till en början var det bara pollen och gräs men nu är det även äpple, nötter, räkor, vissa typer av ärtor mm. Jag är dock inte superallergisk men nog för att det ska vara irriterande. Lite oroväckande utveckling tycker jag... jaja sålänge jag får ha min kexchoklad så!




Kommentarer
Postat av: anette

håller med kexchoklad e gott,iaf fin blogg mvh anette

2009-05-19 @ 03:33:34
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0