Molly pratar...

jättemycket nu, eller pratar o pratar det låter: "oooouu", "aaah", "iiiee", jätteroligt låter hon, Milton skrattar åt henne. Hon har blivit stor nu, mera bitig liksom, ja som en bebis mer än som en spädis. En spädis är ju mer ranglig om ni förstår vad jag menar. Sen skrattar hon väldigt mycket nu, fast utan ljud det piper bara lite. Mest skrattar hon när man tittar på henne och säger "Heeeej Moooollsan" med väldigt pipig röst. Vad jag kan minnas så väntade Milton med dessa skratt till han var iaf 3 månader. Molly är nu 2 mån lite drygt.

Milton pratar ännu mera nu och nya ord är:

unga= gunga
Kacko= traktor
Acka= tackar
Ötti= törstig
kess= kex
Mee= mer

I förra veckan så var vi förresten och fotograferade till tidningen, det ska bli spännande att se hur det blev, hoppas det är med på lördag!
Nu ska jag hoppa i säng. God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna P

Grattis förresten till bebis nr 2. Va gulligt när dom börjar prata :) Jag ska ju bli moster snart och ser fram emot att ha en bebis i familjen. Hoppas allt är bra!

2009-04-08 @ 09:40:20
URL: http://apetersson.blogg.se/
Postat av: Majéla

Ja det är verkligen roligt. Jaså ska Sara och Charlie få barn! Vad roligt, gratta från mig! Allt är bra med oss. Hoppas allt är bra med dig med! Kramar

2009-04-08 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0