Lika som bär?

Ja det får man nog lov att säga att de är, Milton och Molly när Milton var lika liten som Molly.


Molly 2 mån


Milton 2 mån

Milton är i någon period där det mesta är väldigt läskigt, han är rädd för myror, humlor, flygplan, bilar, motorcyklar.. ja allt som låter mycket. Till och med dammsugaren, och han som älskade att städa. Numera skriker han i högan sky och sen springer han undan när man dammsuger. Stackars Milton, hoppas det går över snart. Jag förstod först inte som var fel häromdagen i växthuset när Milton plötsligt började illvråla och stampa och hoppa upp och ner som en galning. Men sen efter en stund fick jag syn på en enda liten myra som sprang omkring runt Miltons fötter, sen dess har det bara blivit värre... men ja som sagt så får vi hoppas att det bara är en fas som går över snart.

Idag har vi varit i skogen jag och barnen, det tyckte Milton var roligt, han plockad vitsippor. Molly sov gott i vagnen. Glenn har åkt iväg på jobb igen men förhoppningsvis är han hemma igen om ett par dagar. Ikväll tror jag att jag ska baka något gott...

Kommentarer
Postat av: eva

hej på er,det går snart över rädslan jag kommer i håg att du hade en period när t.ex höga ljud var hemska.Va härligt det med god kaka, jag har gjort glass på blåbär och naturell yoghurt ganska god ha det så bra

2009-04-20 @ 20:18:47
Postat av: jennifer

stackarn men det går över.. jag va oxå sån när jag va lite hahah mamma fick bära mig överallt hahah va till och med rädd för flugor ett tag såå jag skrek som bara den... kram

2009-04-21 @ 13:42:07
URL: http://absolutewhites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0