Kalkon..

har hela amiljen blivit bjudna på idag utav svärmor. Det var jättegott och det tyckte även Milton som åt tre(!) stora portioner och när han var färdig med det tittade han på sin farmor och sa bestämt: "bulle!". Det blev ingen bulle utan melon till efterätt istället vilket gick bra det också. Han är en riktig liten gottegris den där Milton, jag förstår inte vem han har fått det ifrån *visslar oskyldigt*.
Imorgon blir det påskmiddag hos min mor och far. Lyxigt att slippa tänka på mat imorgon också, bara äta och njuta av att slippa laga och diska. Diska är min hatsyssla, alla har ju en hatsyssla. Jag tyckte inte det var så fruktansvärt tråkigt att diska innan alla dessa förbannade nappflaskor kom in i bilden. De är både krångliga och så tar de tid att diska plus att man får diska dem flera gånger om dagen, det finns ALLTID en nappflaska att diska. Men tur är det ju att vi har diskmaskin så att man slipper all övrig disk som blir, då kan man liksom lägga krutet på flaskorna...

Ingen ny digitalkamera blev det igår... trist, hade sett fram emot att testa den. De hade inte den som vi vill ha så de blir en beställning på den istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0