Jag har träningsvärk..

och vet ni varför? För att jag har suttit på huk och planterat blommor i två blomlådor. Allt som allt tog det kanske 20 minuter. Snacka om otränad... Ja jag och sambon och barnen var iväg idag och köpte massor av såjord och plantjord till blomlådorna och växthuset. I växthuset tänkte jag att jag skulle så vattenmelon, tomater, gurka, ärtor och så lite fina blommor. Vi får väl se om det växer. Det finns redan en fin vidruveranka där inne som ger jättegoda vindruvor.

Milton ramlade idag i stentrappan här ute. Usch vad han slog sig, det gjorde ont i både mamma och pappahjärtat. Glenn gick bakom honom men hann inte få tag i honom när han snavade. Han har en stor blå-röd bula i pannan, Milton kallar den för "bullan". Tur att det inte blev värre iaf och att han inte slog ut några tänder.

Nu ska jag gå och lägga mig, kommer att somna som en stock för jag är ju helt slut efter allt planterande! God natt!

Kommentarer
Postat av: jennifer

nämen såå otränad hahaaha till och med milton hade fixat det utan att klaga tror jag ahahahahaahah..=)

tack för den fina komentaren... ha en bra solig dag.. hoppas det växer för fullt i växthuset i sommar.. kram

2009-04-18 @ 11:10:53
URL: http://absolutewhites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0