Idag..

har jag och sambon varit på shoppingtur. Vi skulle köpa kläder till Molly och Milton och förhoppningsvis även hitta något till oss själva. Jag satsade på att hitta nya jeans och plockade på mig typ 8 st som jag skulle prova, gissa min besvikelse när inte ett enda par passade. Jag testade för ett par veckor sedan jeans och de passade utmärkt med den storlek som jag brukar ha. Hur jävla fet kan man hinna bli på två veckor liksom!? Jag slängde jensen i en hög utanför provrummet och gick iväg till en bänk och satte mig för att tjura. Glenn försökte trösta med att det nog var sketna thailandskopior och därför som storlekarna var små... mmm högst troligt liksom!
Ja kläder blev det iaf till barnen, pyjamas och fin tröja till Molly. Mjukisbyxor och jeans till Milton.

Imorgon blir det en tur till stan för att titta på ny digitalkamera då min gamla håller på att krasha.. roligt roligt.

God natt allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0