"Dyshan och Lalle..."

som Milton säger men egentligen så är det Jossan och Kalle som har varit och hälsat på oss idag. Det är min syster och hennes pojkvän. De hade söta Simsan (hund) med sig också + god fruktsallad med glass, det var poppis hos både Milton och mig, stackars Glenn missade för han bytte däck på bilen. Ja riktigt trevligt besök var det iaf och trots att Milton var livrädd för simsan till en början så vågade han sig tillslut fram för en snabb klapp på nosen, kanske börjar det vända med alla rädslor nu, han blev inte heller rädd när Glenn startade gräsklipparen ikväll.

Efter att Jossan och Kalle hade åkt hem så kom Miltons farmor och farmors mor och far, trevligt det också. Milton älskar besök och busar med alla som kommer, han fick melon och russin, bara lyx för Milton idag alltså. Senare kom även Anders och sen Miltons mormor och morfar på besök. Full rulle här idag och det tog tydligen på krafterna för Milton slocknade i soffan mitt i en bok. Molly har sovit sig igenom nästan hela dagen, kanske värmen som tar ut sin rätt.

Nu ska jag och älsklingen kolla på Miami inc. God kväll.

Kalle, Milton och Jossan

Gott med glass

Lilla polkagrisen

Så trött

Kommentarer
Postat av: jennifer

såå hilma söta dom e dina små.. å vilken sjukt söt stol stor killen har

2009-04-27 @ 21:47:16
URL: http://absolutewhites.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0