Chop chop!

Yeees.. imorgon är det frissan-time! Hihi så roligt... vet inte när jag var hos en frisör sist men det känns som att det var väldigt länge sen... känner för att göra något drastiskt, lugg kanske... ja vi får se.

Milton sover nu men vaknar nog snart. Han har börjat med något nytt, nu ska man tydligen bära på honom när han ska sova. Det var ju det sämsta han kunde börja med, jag får liksom bära honom ovanför min gravidmage och här kan vi snacka mjölksyra efter sådär en 20 minuters bärande och traskande fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Ska nog göra en cheesecake senare.. är sugen på det heeela tiden, gjorde en för en vecka sen och den klämde jag i mig helt på egen hand på 3 dagar! Haha man är som ett bergatroll. Jaja jag går ner allt sen när jag ammar (största lögnen som gravida kvinnor någonsin uppfunnit).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0