Puh..

ja det kan man lungt säga... vi har flyttat och det har varit ganska tufft.. först nu börjar det bli tomt i lägenheten men vi har ändå städningen kvar.. så tråkigt! Alltså det är ju alltid jobbigt att flytta men prova att göra det när du är gravid i 7:e månaden och har en 1-åring på höften *tycker synd om mig själv*. Ja nu börjar vi då alltså komma i ordning iallafall och guuud så vi trivs här! Kan lätt skryta lite och säga att det är det finaste huset jag vet ;-) Sen håller vi på och fixar i Miltons rum och det är ju superkul, det kommer bli hur bra som helst och sen har vi massor av andra projekt på gång, tänk att man får göra vad man vill här, måla, borra, byta, slänga eller kasta en räkmacka på tapeten om jag skulle känna för det! Jag äger nämligen stället. Och med "jag" menar jag såklart vi.. :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Va roligt... Hoppas allt är bra?? kram Martina

2008-10-23 @ 09:59:38
Postat av: Majéla

Hej hej! Ja det är fullt ös och allt är bra! Själv? Kul att du kikade in! Kram Majéla

2008-10-23 @ 14:49:32
Postat av: Martina

Jodå de är action här med skola och jobb ungefär.. Ja man måste ju få kika in lite och kolla läget=) kram

2008-10-24 @ 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0