Lilla mamma..

är en riktig pärla, idag har hon varit här och planterat om varenda krukväxt i större krukor, åh som de trivs nu och sträcker ut sig i sina nya hem.. precis som jag ;-)

Ikväll kommer fd ägaren till huset och hon har med sig inbyggnadsmicron som var mysteriskt försvunnen när vi flyttade in :-O skumt va.. sen har sambon sagt att jag ska ta upp vissa saker med henne som vi var lite missnöjda med och jag är redan skitnervös, jag är smått konflikträdd men eftersom att det bara är jag hemma så får jag väl göra det då.. sambon säger att jag måste tuffa till mig och att man inte har något för att vara snäll... hemskt egentligen, det är en hård värld vi lever i gott folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0