Hos barnmorskan..

har jag varit idag och allt såg fint ut med lill-pyret i magen. Jag hade lite väl lågt järnvärde tyckte hon men det är ju inget som är farligt, får ta en extra järntablett bara. Min barnmorska tjatar alltid om att man ska äta bra och inga sötsaker för då dör man typ.. nä inte riktigt så men hon är faktiskt en obstinat sockerhatare så efter allt tjat så blev jag så sugen så efter besöket gick jag in på Ica och köpte ett kg :-) Det skulle hon sett, då hade hon svimmat rakt av. Mest tog jag såna där sura rosa band, dom kan jag bli så jävla sugen på...

Milton min älskade lillfis har nu lärt sig att klättra ner från både soffan och sängen så nu slipper man oroa sig för att han ska ramla  ner hela tiden, man ska dock inte släppa honom helt med blicken för ibland går allt så fort när det gäller honom att jag tror inte ens själv att han vet var han har blöjan, han är som den där tecknade figuren som kommer som en virvelvind i Tazmanien. Sen har han börja säga "umpa"= strumpa.. sååå försikommen!


Kommentarer
Postat av: sofia

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!=) kramar från oss

2008-10-28 @ 08:14:24
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Majéla

Tack så mycket!! Kram

2008-10-30 @ 15:33:02
Postat av: Emsan

Fasen så lik han är dig Majsan! Så söt så! Kram

2008-11-25 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0