Födelsedag!

Ja, på tisdag fyller jag då år... wooohooo! På söndag ska min kära familj komma hit och äta tårta och på tisdag kommer sambons familj. Två kalas, lyxigt! Vi fick dela upp det i år så att alla skulle kunna komma. Jag tänkte mig att jag skulle göra en tårta med blåbärsmousse på ett lager, vaniljvisp på ett och sen täcka med lemon curd grädde (vispgrädde med citronsmak), vad tror ni om det? Det går nog hem får vi hoppas.

Jaha då var micron på sin plats igen.. finfint, och jag pratade med henne (hussäljaren) om det som jag skulle och tanken var att jag skulle låta väldigt barsk och sträng. Det gjorde jag inte utan det slutade med att jag fick dåligt samvete och tackade henne så mycket för skottkärran vi fick istället.. bra jobbat.. sambon hade nog suckat och skakat på huvudet om han sett mig, men det är bara att konstatera, jag är en snäll mes, Deal with it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0