Lussebullar..

tänkte jag att jag skulle baka ikväll, det är ju himla gott. Ska skicka iväg sambon till affären för att handla ingredienserna och sen blir det lussebak, det kommer lukta jul. Jag tycker om julen och julbord och tomtar och julgodis. Det är mysigt.

Milton är arg idag, rent skitförbannad för att vara ärlig. Inget som duger, tror att det är en sån där jäkla tand nu igen. Om det inte vore för att de är så användbara så skulle jag tycka att det här med tänder var rent skräp. Milton har 9 stycken tänder och det har varit 9 plågor *bilder ur filmen exorcisten ploppar upp*. Stackarn.. det måste göra väldigt ont för annars är han ganska tålig, ingen lipis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0