stress..

stress stress tills man trillar av pinnen ta mej fan. Att man alltid ska ha något kvar att uträtta dagen före julafton, idag skulle jag köpa julklapp till min älskade sambo och det tog ca 5 timmar inne i stan, helt sinnessjukt. Åkte vid ett och var från staden vid 17 sen skulle vi stanna på vägen och handla så vi var hemma vid 19 och då låg det tre stycken(!) bingolotter på bordet som skulle spelas kl 19:30. Bytte om på lillkillen och gav honom kvällsmat sen började Lotta Engbarg gapa om att första bingospelet börjar, strax efter gapade sambon om att det "fanimej är omöjligt att spela 3 lotter själv!". In och spela, samtidigt som jag försöker hålla ett öga på lillkillen som vanligtvis är förbjuden in i tv-rummet. Under tiden det tog att spela första bingon så hade han satt igång en dator, slitit ut två sladdar, stängt av digital tv:n och närapå brytit av sensorbaren till Wii:et. Btw så var jag hos barnmorskan igår och hon påpekade att jag nog borde försöka ta det lite lugnare då mitt blodtryck var högt... ja nä vafan sitter jag här för, det är bara att gå och lägga sig och invänta dagen som aldrig tar slut, dagen då man ska försöka träffa alla i hela släkten, dagen som man svullar i sig fet mat och sen är det bara att vänta på att kärlen ska slamma igen och att man får en infarkt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0