Ge mig alla droger ni har!

..mm ungefär så lät det när Milton skulle födas. Barnmorskorna försökte verkligen blidka mig och gav mig både morfin, ryggbedövning och lustgas.. detta gjorde att jag låg som en död fisk (jätteskönt btw) i ca en halvtimme och sen gjorde det lika helvetes ont igen. Jag hajjar inte grejen riktigt... varför, varför, varför!? Jag menar herregud, vad är meningen med att det ska göra så satans ont!? Men liksom tittar man på hela förloppet så kan man ju klart och tydligt se att något gick snett i evulutionen när det gäller barnafödande, det säger sig ju självt att det inte kan vara meningen att man ska försöka klämma ut något i storlek med en apelsin (modell större) genom något som är stort som en flasköppning.
Kängurun tex får en yttepytte bebis stor som en tumme ungefär, de har dessutom utrustats med en inbyggd bärselé i form av en ficka på magen, DET kallar jag genomtänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0