Fina presenter..

jag har fått! Fick min efterlängtade mini-pc utav älsklingen, en HP mini-note och den är skitfin! sen fick jag de böckerna som jag hade önskat mig utav far bla Piece of cake av Leila Lindholm. Glenn fick ett X-box 360 utav mig och det blev han väldans glad för, mm det har varit en bra jul. Mest paket fick förstås lilla Milton, han fick så många att det tillslut inte var roligt att öppna dem längre. Böcker utav farmor, spis utav mormor och morfar, kläder utav mostrarna, fina köksredskap utav mamma och pappa och mer därtill.
Nu är man trött, Milton sover, jag och Glenn surfar en stund men det blir nog snart sängen och kolla en film. Imorgon är det juldán och hade det varit för några år sen så hade man dragit en rejäl fylla men det blir lungt och skönt istället, mysa med familjen är det bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0