Allt hade gått bra..

...här hemma medan jag och sambon var på julfest i lördags. Milton hade bara varit ledsen en endaste gång och det var under de få minuter det tar att byta en bajsblöja... skönt.
Något annat som också var skönt var att få sova jämte Glenn en hel natt och att vakna utan att behöva stressa upp för att göra välling. Ja så här i efterhand så var det nog bra att jag åkte iallafall. Jag kunde dock inte plocka upp mobilen på hela kvällen för det tårades i ögonen så fort jag såg lilla klimpen på bakrundsbilden... va! tänk vilken jävla mes man har blivit!






Ja det var alltså en väldigt trevlig julfest på Dannero i skåne, Danne Stråhed &Co uppträdde och jag vet egentligen inte riktigt vem han är men skåningarna är tydligen väldigt stolta över honom. Maten var god, världens eller iaf Sveriges äldsta D:J var där och sambons kollegor var som vanligt väldigt trevliga (trots att de flesta ser ut som Hells Angels medlemmar).


På julklappsjakt åt barnen? Kika in på min auktion på tradera.  http://www.tradera.com/Barbiedocka_Helt_ny_i_forpackning_Julklappstips_-auktion-79337010



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0