Spännande dag imorgon..

då jag ska till Black Magic Tattoo för att påbörja en tatuering på armen. Jag hoppas att den blir bra! Det blir den nog, det ska bli roligt att se vad han har ritat upp. Det blir japansk stil på armen, en geisha, en koi och en drake bland annat. Tre timmar ska jag sitta imorgon sen har jag två tider till i Januari men jag hoppas att jag slipper sitta alla 9 timmarna.

Sötaste nakenfisen Dante har anpassat sig bra här hemma. Han är rolig, "pratar" tillbaka när man säger något till honom. Nu sover han hos Milton under täcket, en riktig goseplutt är han. Kl 8:00 ganska exakt tycker han att vi ska kliva upp här om mornarna. Då börjar han buffa mig i ansiktet och spinner högt. Tur att barnen vaknar i samma veva så att man ska upp ändå för han är ganska envis må jag säga :-)

Jag har en pumpagubbe på trappen ute som enligt Milton heter Slen(?) Det är väl dags att slänga den nu när Halloween är över. Glenn och Milton har gjort den. Glenn skar ut mönster och Milton fick gräva ur allt gojs som var i pumpan, det tyckte han var roligt minsann och flaxade vilt med armarna för att få bort geggan från händerna när han hade plockat upp den vilket resulterade i pumpa över hela köket. Senast idag hittade jag lite på bordsbenet!



<--- Slen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

oo spännande är det en half sleeves då eller? det vill jag ha, dock har jag inte riktigt hittat rätt motiv ännu. Lycka till imorgon!!! glöm inte lägga in bilder :D

2009-11-02 @ 22:04:48
URL: http://beccastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0