Nu är han hemma..

Lilla Dante, katten alltså. I torsdags körde jag och Glenn upp till sthlm för att hämta hem sötnosen. Allt har gått bra de här första dagarna och han har anpassat sig bra hos oss. Han är världens finaste lilla kisse. Eller som Milton så fint uttryckte det när Dante kröp upp i sängen och tryckte sin nos mot Miltons panna: "mm.. jag ässar (älskar) dig..."
Här kommer de första bilderna på honom i hans nya hem..











Nu ska jag gå och krypa ner hos 3 bebisar som ligger tätt ihop och sover...

God natt..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hejsan Majela !



trevligt att du besökt min hemsida igen :)

Jag har legat lågt med uppfödning pga allergi utredning. Hälsan kommer i första hand.

under utredningen kom läkaren fram till att arbetsplatsen jag hade förra året var fukt och mögelskadat. Så det var detta som var orsaken till min astma och snuva. Det var under den tiden som jag blev sjuk och fick tyvärr låta mina katter flytta. Som tur var behöll jag en liten tjej i den senaste kullen som under utredningen bodde hos min mor. Idag har hon flyttat hem och vi har även köpt in en avelshane från norge.



idag har haft en ny arbetsplats sedan våren och har idag inga känningar på någon astma eller snuva



Är så glad att det inte berodde på katterna :)



Så nu har vi har startat upp vår uppfödning igen och hoppas på en kull till hösten/vintern 2010



Ha det bäst så kanske vi ses på utställingar framöver



S*infinityangel

sphynx katteri

2010-07-08 @ 12:31:04
URL: http://www.infinitysphynx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0