Milton..

har varit på 1,5 års kontroll idag. Det gick bra, vikt och längd låg på kurvorna, talet var över förväntan och tänderna såg fina ut. Sprutan var lite jobbig såklart men kanske mest för mig. Det är den här känslan av att inte kunna förklara riktigt vad som händer som är jobbig. För Milton blir det mest att någon håller fast mig och sticker mig med något.. klart att det blir väldigt obehagligt i den åldern. Tur att de glömmer fort.

Vi håller på och rör om lite i rutinerna här hemma. Istället för som tidigare då Milton har somnat vid 21-22 tiden och vaknat vid 09 så har jag idag tagit upp honom vid 7 och lagt honom kl 20. Tanken är att han så småningom ska sova ungefär 20:00 till 08:00. Nu är det bara att hålla tummarna för att de inte vaknar kl 5 imorgon bitti. Jag ska iaf gå och lägga mig nu i förebyggande syfte.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0