Milton ramlade...

förut idag och på något sett så lyckades han slita av bandet som går mellan överläppen och tandköttet, lilla stackars älsklingen, det måste ha gjort så ont. Det är tydligen inte helt ovanligt att detta händer och man gör inget åt det, syr eller så, det läker av sig självt men brrr man ryser av att tänka på det. Prova att dra överläppen uppåt så ska du se att det inte är  så skönt.

Jag har beställt två böcker som jag hoppas kommer imorgon, Guldkompassen var en och den andra minns jag inte vad den hette men det var också en fantasybok. Jag håller tummarna för att de ska vara bra men jag inser att jag troligtvis aldrig mer kommer att läsa något som bra som Harry Potter böckerna... det är liksom kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0