Återupptar bloggandet...

Ja det gör jag nu... Har haft en tids uppehåll och känner att det är dags igen. Det har varit en hektisk tid sedan lilla Milton kom till världen, han är nu 10 mån och jag undrar vart min lilla bebis tog vägen. Tiden går så fort och i Januari kommer ju nästa lilla pyre. Det är med skräckblandad förtjusning jag tänker på de kommande åren, tror att jag med ganska stor sannorlikhet befinner mig i lugnet före stormen.

Älsklingen har efter ett par veckors semester börjat jobba igen, han åkte imorse och flög 170 mil bort från oss, det känns tomt och ensamt *vältrar mig i självömkan*. Jaja om ett par veckor är han hemma igen och då är det flytt som står på schemat, vi har just köpt vårt lilla drömhus och jag längtar så efter att få flytta in och börja leva svenssonliv-familjeidyllen fullt ut...


Milton har precis börjat gå alldeles själv, han är såååå försikommen som mormor och farmor brukar säga.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken liten sötnos!!! :)

2008-10-01 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0