Presenter..

har jag köpt två stycken idag, en till min lilla älskling som fyller 1 år nästa söndag, en mjukishund med tomteluva som sjunger julsånger om man trycker han på tassen, mycket söt och lillfisen tycker garanterat att den är skitrolig!

Sen till den stora älsklingen eftersom att det är fars dag på söndag, köpte jag ett PS3 spel som jag vet att han gärna vill ha och jag var supernöjd över mig själv och tänkte att han skulle bli så överraskad men sen ringde han från jobbet:

-Har spelet kommit idag?
-Vilket spel?
-Heavenly Sword..
-Eh.. Nej varför skulle det?
-Har du inte beställt det?
-Nej.
-Men jag önskar ju mig det i fars dags present..
-Jag har inte köpt något spel till dig.
-Nähe.. är det säkert?
-Jaaa..
-Aha jag får beställa det själv nu då så behöver du inte köpa något till mig.
-Men va fan jag har köpt det jävla spelet!
-Hah, visste väl det! Jag skulle bara få det bekräftat.
-Din nyfikna jävel! Klick!

Ska ALLTID veta allting i förväg och tar ALLTID reda på vad som finns i paketen vid födelsedag, jul osv.. fy fan vad tråkig.. om han tror att jag tänker slå in det jävla spelet så tror han fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0