På önskelistan...

inför julen finns det böcker, jag tycker om böcker, både skönlitteratur och faktaböcker. I år så är det pappa som köper julklapp till mig. Vi brukar nämligen lotta och så köper alla till var sin familjemedlem, pappa till mig, jag till syrran, mamma till andra syrran osv. Jag har precis plöjt igenom Harry Potter serien och nu läser jag Stieg Larssons Män som hatar kvinnor, den har ju fått massor utav bra kritik men jag måste säga att ännu är jag varken imponerad eller gripen, har bara läst kanske 40 sidor så jag hoppas den tar sig snart, om inte så behöver jag ju något annat att bläddra i så önskelistan ser ut såhär:

A piece of cake

Julens Önskesånger

Annas och Hugos barnmatsbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0