Kan inte andas..

bebisen i magen trycker mot lungorna, ganska jobbigt. Får sätta mig ner titt som tätt för att inte svimma. Jag vet att det var så med Milton också en period, minns inte hur länge innan han sjönk ner igen, hoppas det går över snart. Jag är nu i v.31, 8:e graviditetsmånaden. Det börjar närma sig. Jag funderar mycket på vad det är för en liten filur där inne, pojke eller flicka, mörkt eller ljust hår, stor eller liten. Det mest fantastiska är ju att man åker iväg helt plötsligt en dag och kommer hem med en bebis, en ny familjemedlem, skulle vilja ha många barn, iaf en fyra stycken men vet i fanken om jag pallar... eller hinner för den delen. Det är ju annat också jag vill hinna med, kanske plugga, resa lite. Vi får se.

Min idol är på tv. Cesar Millan. Om en 5-10 år tänkte jag mig att jag skulle skaffa en hund, någon liten. Undra om det går att träna chihuahuor något vidare eller om de har för liten hjärna, de har ju inte mycket större huvud än en fågel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0