jahopp...

Milton somnade för 20 minuter sen... Fattar inte hur barnet kan ha sån energi! Jag är helt slut kl 20:00, då vill jag helst sjunka ner i soffan men det blir det minsann inget med för lillfisen tänker absolut inte sitta still och märker han dessutom att min energi börjar sina så ska han ta mej sjutton göra allt som man inte får. Han far som ett skållat troll mellan pappersinsamlingen, grytskåpet och min byrå. Sen springer jag efter och plockar tidningar, kastruller och kläder, tillslut är man dessutom så trött och förvirrad så att det är inte konstigt att jag ibland hittar strumpor i grytorna. Ska slänga igång ett avsnitt av Cesar Millan- mannen som talar med hundar och sen blir det sängen. God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0