Hungrig..

är jag för det mesta nu för tiden. Det är lite jobbigt, orkar ju liksom inte hålla på och laga mat hela dagarna, det skulle liksom bli att jag inte gjorde annat om jag hade försökt att tillgodose min hunger. Lillfisen äter ju minst 5 ggr om dagen så det slabbas med mackor, bananer, gröt och spagetti med köttfärssås hela dagarna, och jag är glad om jag ens kommer ihåg att ta mina vitaminer ordentligt, tur att min älskade sambo är en mästerkock och för det mesta står för matlagningen när han är hemma annars hade det inte blivit mycket till nyttig kosthållning för min del mest det som finns nära till hands, en rostad macka hit och en tallrik yoghurt dit + en del godis då.. Idag har vi dock turen att bli bjudna på mat av svärmor och favoriten dessutom, Porterstek.. åh vad hungrig jag är.. vart är godispåsen!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0