Dagens skratt...

En kvinnlig dvärg hade ett litet problem: Varje gång det regnade fick hon skavsår i underlivet. Till sist gick hon till en gynekolog. Han undersökte henne men kunde inte hitta något fel.
-Kom hit till mig omedelbart nästa gång det börjar regna, sa han
 Några dagar senare kom regnet, varpå dvärgen skyndade iväg till gynekologens mottagning. Hon fick gå före i kön och satte sig genast i gynstolen för undersökning.
-Jag har hittat felet, sa gymekologen i tog fram en skalpell för att börja skära.
-Hur känns det på höger sida nu? frågade han efter en stund
-Jättebra, det känns inget alls, svarade dvärgen.
-Vänta så ska jag fixa vänstra sidan också, sa gynekologen och började på nytt att skära. När han var klar frågade han hur det kändes.
-Fantastiskt, det är ju ett mirakel! Jag känner ingenting, utbrast dvärgen
-Nejdå det är inget mirakel, jag skar bara bort 10 cm av dina gummistövlar.

Kommentarer
Postat av: ***

Gratis och bra!

Klicka på länken och prova själv --> http://www.gratismode.se/?c=5426

2008-11-23 @ 12:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0